A 25 zi: Belgrad

Eram extrem de bucuros că am reuşit să ajung la BELGRAD pe bicicletă. Din punctul meu de vedere a fost cel mai ambiţios proiect realizat de mine. M-am pregătit mai mult psihic decât fizic pentru această  (aven)tură.

Ajuns în capitala Serbiei am avut o problemă cu ieşirea din oraş (doream să merg spre Pancevo). Cu harta în mână întrebam care-i direcţia. Era destul de greu să te faci înţeles. Eforturile au fost răsplătite. Am avut bucuria să cunosc o familie unde am stat câteva ore la poveşti. M-au chemat acasă unde am făcut un duş, am gustat din bătura tradiţională sârbească – COKTA.Trebuie să recunosc că  ospitalitatea sârbească-i  un lucru impresionat. A fost prima oară când sărbătoream ziua de naştere (9 mai) departe de casă

Iniţial vroiam să pun capăt traseului la Drobeta Turnu Severin, dar oboseala mi-a spus  să mă despart de Dunărea(mi-a fost tovarăş de drum multe zile). Fluviul şi împrejurimile sale au ceva special. Au transmis o energie pozitivă gândurilor mele. Nu eram trist pentru că ştiam că o să revin.

În ultimele momente din tură dromaderul (cum îmi place să-i spun bicicletei) a început să dea semne clare de oboseala. Cauciucul şi schimbătorul de viteze erau pe ducă. Dar, am strâns din dinţi şi am trecut graniţa pe bicicletă.

La final pot spune că startul şi finalul au fost  la TIMIŞOARA. Sunt multe de scris, dar las fotografiile să descrie mai bine ce vreau să zic.

Ajuns în capitala Banatului m-am urcat în primul tren spre Cluj.

 

Lasă un răspuns

