A 23 zi: Karukovo-Novi Sad

După 12 ore de somn şi numeroase duşuri de relaxare am pedalat într-un ritm tare fain împreună cu cei doi cicloturişti până la Backa PalankaSabrina avea la activ numeroase expediţii şi una din ele a fost în iarna lui 2008  (şase săptămâni prin Sudan şi Ethiopia). Nu s-a aventurat singură ci împreună cu alţi iubitori ai cicloturismului din Germania.

Începea să îmi placă Serbia foarte mult. Oamenii te priveau cu respect şi spun asta în urma unei experienţe unice. Neavând apă-n sticlă am întrebat  un sârb de VODA. După 2 minute mi-a înmânat o sticlă de apă plată şi nu ştiam cum să-i mulţumesc în SÂRBĂ. Mi-a picat fisa-n şi i-am răspuns prin VALA. O început să-mi povestească în câteva cuvinte(trei în engleză restul în sârbă şi tot aşa) că are un fiu în Australia, că asta-i barca lui, pisicile. Şi în final mi-a lăsat o carte de vizită.

Seara iar am nimerit bine. Am mâncat o slănină bună şi peste astea un păhărel de ţuică – foarte slabă. Toate oferit de un sârb mustăcios. Ştiam de la Aton Duma de ospitalitatea sârbească şi acuma o simţeam pe propria piele.

Lângă casă avea  cel mai bun loc de pus cortul – un loc umbros cu iarbă.  Tot acolo am făcut prima noapte albă din tură. La miezul nopţii când ceasul spunea că-i 9 mai vecinii din cartier mi-au urat, fără să ştie, LA MULŢI ANI.

Până aproape de răsărit a fost atmosferă de disco bum-bum.

Lasă un răspuns

