A 22 zi: Apatin-Karukovo

Fiind într-o dispoziţie bună am reuşit să văd centrul oraşului Apatin (pe aici se face şi celebra bere cu cerbu pe etichetă).
Oamenii mi-au explicat, prin semne, că o sa am  probleme cu „miliţia” dacă nu merg pe lângă bicicletă pe pietonal.

La ieşire din oraş, spre NOVI SAD, e o pistă de biciclişti pe lângă şosea. Mare parte din ele sunt ne-ntreţinute, dar practicabile. În Serbia bicicliştii sunt cei mai claxonaţi(chiar şi sictiriţi pe alocuri) participanţi la trafic. Eram de două zile şi mă simţeam în privinţa asta ca acasă.

Puteam alege drumul spre NOVI SAD (90 de km), dar am mers  pe EURO VELO  6 care-i mai lung cu vreo 50 de km.

La BOGOJEVO era vama de ieşire din SERBIA şi intrare în Croaţia. Am amânat vizita în oraşul VUKOVAR pentru altă zi. Totul se lega de  oboseala pe care o simţeam de câteva zile. Mai aveam de tras încă 300 de km până la graniţa cu România.

După Karakuvo am găsit o pensiune vânătorească (15 euro+mic dejun inclus) unde am stat la poveşti cu doi cicloturişti germani (erau curioşi cum stă treaba în România cu naşu’  şi bicicleta în tren).

Apa caldă funcţiona în reprize şi uite aşa am făcut de vreo trei ori duşuri scoţiene. Mi-am dat seama cât de mult influenţează -moralul, fizicul, psihicul- un duş. Poate-i doar o simplă aparenţă.

În Serbia-i de recomandat sa plăteşti cazarea în dinari pentru a evita unele surprize neplăcute.  Având două hârtii de 10 euro restul de 5 euro au fost în dinari. În multe cazuri poţi să primeşti o ţeapă.

Pentru prima dată în tură am dormit 12 ore ca lemnu.

Lasă un răspuns

