A 19 zi: Dunaföldvár-Kalocsa

Mai devreme sau mai târziu tot acolo ajung, îmi spuneam de fiecare dată când  făceam o pauză mai lungă.

Nu mă aşteptam ca în debutul zilei  Thomas să-mi ureze bună dimineaţa. Îmi plăcea stilul cum mergea. Extrem de liniştit străbătea fiecare kilometru. Pentru el norma nu exista.

Pe la ora 14 ne-am oprit pentru a face o scurtă pauză care s-a dovedit a fi mai lungă decât credeam. Când se întâlnesc doi cicloturişti povestea-i mai lungă decât kilometri parcurşi. Dacă de două zile pedalam cu Thomas trebuia să termin ziua la fel.

Aşteptarea a fost răsplătită.

Din cauza vremii care se anunţa (ploaie şi vânt puternic)  ne-am oprit la un aşa zis camping. A fost o provocare să discutăm cu gazdele. Noi desenam pe hârtie iei răspundeau pe nisip. Ideea era că vroiau pentru o cameră şi un loc de cort 10 euro. Thomas a fost cel care a plătit cazarea şi tot el mi-a arătat cum funcţionează sistemul de gătit.


Lasă un răspuns

