A 18 zi: Budapesta-Dunaföldvár

La Budapesta am simţit neputinţa în cea mai pură formă. Nu puteam să mă fac înţeles. Pentru mulţi unguri Traseul Cicloturistic al Dunării, Euro Velo 6, e o mare nebuloasă.

După multe ore de căutat Traseul Cicloturistic al Dunării am găsit un biciclist care ştia engleză şi mi-a fost ghid până aproape de pistă.

Nu am fost singurul care avea dificultăţi legate de Euro Velo 6. După ce mi-am luat rămas bun de la ghid m-am întâlnit cu Thomas care mergea spre Belgrad. În asemenea situaţii nu poţi fi nervos poate doar obosit.

Thomas era din Germania şi s-a descurat destul de bine. Putea să comunice cu oamenii în vârstă şi astfel am ieşit din încurcătură.

Dat fiind faptul că vroia să ajungă la Bucureşti mi-a pus câteva întrebări despre ţara noastră (dacă sunt supermarketuri, pensiuni, câini vagabonzi şi chiar legat de apa potabilă, semnalul la mobil). I-am explicat că suntem în UE şi poate să aibe siguranţa că o să fie bine. Drept răsplată am primit un frumos sistem de gătit TRANGIA.

Dacă Thomas a rămas la un motel eu am plecat să caut un loc de cort pe malul Dunării. Nu vroiam confortul de acasă (un pat curat şi o masă caldă) şi mă mulţumeam cu ce îmi oferea natura.

Norocul nu m-a părăsit pentru că eram optimist. Ştiam că o să fie bine. Şi aşa a fost. Un pescar m-a chemat la el în curte şi fără să ştie vreo limbă străină s-a înţeles cu mine.


Lasă un răspuns

