A 17 zi: Budapesta

La categoria recomandări ar fi Dumbo Camping din nordul capitalei (Urom). Un loc curat unde cu siguranţă a doua oară te reîntorci.

Ceva care-i caracterizează

E uimitor să vezi cum japonezii fac cel puţin 20 de poze pe minut.

Românii aveau autocarele parcate aproape de cetate iar restul se aflau mai jos.

Italienii sunt zgomotoşi şi  îmbrăcaţi elegant.

Pensionarii germani au celebrele beţe de trekking.

Atmosfera de vacanţă plutea-n aer şi eram bucuros că mă aflam de 2 mai la Budapesta. Norocul meu a fost că am primit de la campaing o hartă în Româneşte cu centrul şi ce se poate vizita.

Sunt pasionat de istoria comunismului şi în capitala Ungariei există  Parcul Memento. E celebru prin statuile şi atmosfera din perioada comunistă. Din păcate nu am avut norocul să-l vizitez. Preţul biletului e exagerat din punctul meu de vedere (peste 1500 de forinţi).  Am reuşit să fac un tur memorabil al împrejurimilor. Zărind mici fragmente din uriaşele monumente.

Legat de Euro Velo 6. În BUDAPESTA nu a fost uşor de găsit şi am plecat destul de târziu din Budapesta (a doua zi pe la ora 14).

Evitaţi, pe cât posibil campingul, din Törökbálint. Pentru a sta o noapte la Fortuna Camping plăteşti 7 euro şi condiţiile sunt groaznice (mizeria-i cuvântul de ordine).



Lasă un răspuns

