A 12 zi: Sopron-Viena

Dat fiind faptul că eram la aproximativ 80 de km de Viena am decis să mai stau câteva ore în Sopron. Trebuia să trimit un mesaj la club și nu în ultimul rând să caut o nouă butelie  de gaz.

În Ungaria nimeni nu înțelege limba engleză și nu mi-a fost ușor să găsesc un internet cafe.
La un magazin de bicicliști am întrebat de butelie și internet (logic că au dat din umeri).

Intram din magazin în magazin (în special în cele cu componente și accesorii pentru calculatoare) în speranța că știe cineva un internet cafe. După lungi căutări am zărit un grup de oameni
străini locului și…stupoare.

Blestematul ăsta de internet era la doi pași de magazinul de biciclete. Mă gândesc că data viitoare să vin  cu un caiet (alimente, expresii, obiective etc). Dacă nu-i pică fisa scot caietul și arăt ce caut.

Butelie am găsit doar prin înțepare și nu aveam ce face cu ea.

Despre Sopron pot spune că-i  aglomerat și că stă bine la partea cu bicicliștii.

Nu mai suportam drumul ăsta aglomerat (am avut norocul că TIR-urile nu au ce căuta pe aici) și trăgeam tare să trec granița.

Ajuns în Austria mi-am dat seama că harta Ungariei mă poate  ajuta în linii mari. Cu ajutorul marcajelor cicloturistice  încercam să mă apropii de un sat (dacă ajungi intr-o localitate care-i pe direcția Viena e imposibil să nu mergi bine). Mă chinuiam să mă localizez și tot timpul se oprea cineva să îmi dea informații (următoarea localitate în general). La un moment dat am primit o hartă cu tot landul și în sfârșit știam pe unde să o iau.

Multe lucruri am remarcat în Austria, dar pot spune că unul chiar m-a uimit. Aveam de urcat un deal (pentru austrieci e munte) și stăteau după mine până aveau vizibilitate bună. Nu am fost claxonat, înjurat că-i stau în drum.

După experiența de noaptea trecută am campat în Himberg (la 10 de km de capitală) lângă un teren de golf.


Lasă un răspuns

