A 11 zi: Sumeg-Sopron

După câteva nopţi de dormit în  cort evitam campatul în oraş.  Nu aveam altă soluţie decât să ies din Sumeg.

La 10 km de Sumeg am găsit într-o localitate un teren de fotbal (locul ideal pentru montat cortul). Sentimentul de frică (că vine cineva şi îmi fură bicicleta) începuse să dispară.

Până la Sopron am pedalat pe un drum interzis bicicliştilor ( foarte multe table îţi aminteau asta) şi eram singur că nu o să fiu întrebat de sănătate. E foarte interesant că pistele sunt inexistente până la graniţa cu Austria.

Foarte mulţi rulotişti şi motociclişti din Austria şi Germania se îndreptau spre Balaton. De remarcat la rulotişti sunt bicicletele frumos aşezate-n spate.

Pe la ora şapte am ajuns la Sopron şi trebuia să mă aprovizionez de la primul Tesco (unul din supermarketurile ieftine din Ungaria) ieşit în drum. Din păcate nu am reuşit să găsesc campingul şi parcul a fost singura soluţie. Mă pot resemna cu ideea că am dormit lângă hotelul Szieszta.


Lasă un răspuns

