A 9-a zi: Turul Lacului Balaton

Oboseala câştiga teren şi aveam nevoie de o pauză. Mai puţin de 20 de km am pedalat în ziua precedentă şi simţeam că îmi revin. Nu mi-am făcut griji că pedalam cu un măgar putere. În schimb colegul era îngrijorat că nu îşi  făcea norma, suta pe zi şi kilograme de  ştiucă.

Locul de cort a fost într-un frumos parc cu meri înfloriţi. În primă fază am avut emoţii (să nu fie probleme), dar am ajuns la concluzia că nu deranjăm pe nimeni. Auzisem şi noi nişte poveşti legate de campatul ilegal. Şi dacă vroiam nu găseam la Balaton vreun camping deschis.

Dimineaţa devreme (în jur de ora şase) pescarii s-au aşezat frumos pe mal. Colegul fiind mare pescar mi-a spus  că atunci „trage bine peştele”. Dacă mă gândesc  tot pe la ora aia somnul e cel mai dulce.

Dat fiind faptul că „balta are peşte” mi-am încercat şi eu norocul. Cu o improvizaţie am reuşit să prind un mic peşte flămând. În caz că nu mai aveam bani de mâncare soluţia asta-i excelentă. Prima lecţie de supravieţuire testată şi aprofundată la Balaton a dat roade.

Mai devreme sau mai târziu vroiam să ajungem aproape de drumul ce leagă Balatonul de Viena.

Mi-a plăcut atmosferă de vacanţă care-i la tot pasul. Începusem să cred că fiecare zi e duminică.

La un moment dat am primit un SMS de la colegul de club Ştefi Roman (am mai scris pe aici că sunt membru în  CLUBUL DE CICLOTURISM NAPOCA)

„Servus Victore…sper că merge bine tura, citesc pe site şi văd pozele. Toate cele bune îţi doresc din Congo de pe malul lacului Tanganyka, Stefi…”.


2 comentarii »

  1. Irina said

    Foarte misto excursia – si descrierile! Have fun!

  2. perdevara said

    Mulţumesc pentru aprecieri. A fost o lungă (aven)tură europeană si am multe de povestit.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

