A 4-a zi: Timisoara-Szeged

Dupa o noapte de neuitat (Dragos, gazda noastra, a pus pentru o noapte apartamentul la dispozitie) am plecat in jur de ora 10 spre Szeged.

Mult soare si foare putine caminoane am avut pana la iesirea din tara (Cenad). Au inceput sa apara semnele de interzis cu bicicleta pe drumurile europene, dar pana nu se gaseste o alternativa tot pe acolo vom merge.

Pe sensul de iesire banda era goala. Toata lumea sarbatorea Pastele Ortodox acasa nu in Ungaria.

Vamesii s-au uitat la pasapoarte sa vada de unde suntem si unde mergem. O  duduie de la vma  mi-a spus foarte mirată, de la Bistriţa…cu bicicleta?! Ma intreb cum ar fi aratat fata ei daca-i prezentam traseul.

Habar nu aveau ca banda de biciclisti e la mai putin de 200  m de punctul de control. In mare parte pe pista ciclabila am pornit spre Szeged.

Totusi recomand sa evitati portiunea asta – Mako-Szeged. Pista de biclisti o ia cativa km pe aratura, dar cu un MTB treaba-i uşoară.

Odata ajuns in Ungaria iti dai seama cat de departe-i Romania de cultura european. In Szeged pistele pentru biciclisti si toata infrastuctura visata de biciclistii romani e bine dezvoltata.

Maine vom vizita al patrulea oras din Ungaria si ne vom decide pe unde o vom lua spre Balaton.

4 comentarii »

  1. Dan Moisa said

    salut Victor, te urmarim cu nerabdare in aventura ta si iti tinem pumnii !

  2. perdevara said

    Multumesc pentru incurajari, sustinere….o sa fac o proiectie foto peste cateva saptamani.

  3. ggl said

    > Au inceput sa apara semnele de interzis cu bicicleta pe drumurile europene, dar pana nu se gaseste o alternativa tot pe acolo vom merge.

    Haha, clar. Păi pe unde naiba sa mergi, pe aratură? E foarte lejer la „români” să rezolve o problemă: nişte semne de interzicere şi problema este „rezolvată”.

  4. perdevara said

    Mă gândesc să nu mai circul pe drumurile EUROPENE şi în general în România. Drumurile aglomerate şi înguste nu sunt cele mai bune pentru biciclisti. Singura soluţie-i să faci ture prin munţi, pe dealuri şi prin alte zone mai puţin frecventate de maşini.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: