A 3-a zi: Traian Vuia-Lugoj-Timişoara

După o noapte linştită ne-am trezit pe la ora 9 cu un chef nebun de dat la pedale. Vroiam să ridicăm puţin ritmul.

A fost o zi cu numeroase greşeli

Dimineaţa am uitat să recapitulăm progamul zilei şi astfel ajunşi la LUGOJ am omis varianta mai liniştită prin Buziaş-Timişoara. Alegând varianta directă se poate spune că a fost sinucidere curată. De multe ori mergeam pe contrasens din cauza drumului în lucru.

Tot aproape de  LUGOJ am avut un accident destul de urât.  Pentru a evita contactul cu vântul puternic din faţă stăteam foarte aproape de roata colegului. La un moment dat a încetinit brusc  şi în următoarea secundă m-am trezit sub bicicletă. Evident că genunchiul stâng a avut de suferit vizibil.

Pentru început recomand pauzele de refacere. Chiar dacă ai tendinţa să forţezi nu-i de recomandat. Energia şi buna dispoziţie trebuie canalizată în mod egal pe toată durata proiectului.

Vom rămâme încă o zi în capitala Banatului.

P.S: Radu Mititean îmi spunea în prima zi că pozele rămân iar oboseala trece.

Lasă un răspuns

